Efter gymnasiet

Nu har det gått exakt 6 månader sen jag slutatde gymnasiet, ett halvår?! Det har nog gått väldigt fort för det var inte länge sen man väntade på att springa ut ur skolan.
Och dom 3 åren som man tillbringade där har oxå bara flygit iväg... Jag gick på estetiska programmet (inrikt. bild och form) och det var en riktigt kul tid : )  Nja, vissa saker i skolan har väl aldrig varit superkul, och då syftar jag på mattelektionerna : P
Men annars hade jag ofta kul, till exempel var klasskompisarna en del av det. Vi var verkligen en blandning av olika personligheter kan jag säga *smile* och det saknar jag...
Men nu börjar andra saker i livet : ) och några kommer jag hålla kontakten med, för det var verkligen ett toppengäng jag hade som klasskompisar.

Kram Millan


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0