back from the 80's

Nu har jag varit vaken i 2½ timme ungefär, men har mest ont i huvudet. Jag var på SP3D's studentskiva på Hirchenkellers (Sthlm) och hade det rätt nice, det var lagom mycket folk och några mer än Lollos klass kände jag till. Klart godkänt blev det : )  Det var 80-talstema och nästan alla hade en outfit för det årtiondet, själv hade jag turkos topp, rött skärp, svarta trekvartsbyxor och svart bolero. Musiken var okej, utan tillhörande musik hade det inte blivit "80-tal" : P
   
Vi drog hemåt runt kl 03.30, runt hundra pers. va vi nog, och det va lite knas på bussen hem men det fixa sej. och många somnade direkt men jag höll mej vaken. Jag, Linda o Lollo gick av vid Ledinge där Lindas kille hämtade oss. Vi åkte och släppte av mej först, så ja var hemma vid 04.30. Somnade nästan direkt.
Det var några på bussen hem som sa att dom skulle till skolan i vanlig tid idag, hmm, det kanske går men de kan nog inte varit så kul : /
   Jag var hos Kattis under gårdagen och hon hjälpte mej med sminket m.m. till kvällen, tack så mycket!  Fick se ett videoklipp med Björn från ett nytt humorpogram som börjar ikväll på 5:an. Han e ju så charmig den där killen!
: D Har inte turen att kunna se det, men de får bli på Morgonsoffan på 1:an ikväll där Björn oxå är med.

Måste jag äta innan mitt huvud blir sämre. Bye Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0