Ring of Fire

Vaknade imorse utvilad och bestämde direkt att jag skulle vara ute hela förmiddagen, nästan : )  även Nelly var ute såklart! Hela veckans väder kommer nog blir bra, har jag hört. De senaste dagarna har jag funderat lite över vad jag ska/vill göra till hösten, det lär ju inte bli till att utbilda sig men nåt annat vill jag göra och på nåt annat ställe än Norrtälje känner jag. Ska klura lite mer på det där så kan jag berätta mer sen...  : )
  Idag var det Valborg och det blev lite grillat hemma hos oss och sen en promenix för att kolla in lite vårbrasor i närheten, och på nåt sätt luktar det lite mer vår den här dagen.
Nu har jag kollat lite på tv och sen kan det bli en film, avslutar här med en låt av Cash.
Good Nigth!



Ring of Fire (1968) - Johnny Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0