sunday

Större delen av den här veckan har jag sovit för länge på morgonen, även idag, det har sina nackdelar men till sommaren kommer jag få lite rutiner som tur. Och igårnatt såg jag En officer och en gentleman, som jag inte sett tidigare och den motsvarade positivt mina förväntningar. Scenen bör va en klassiker där den examinerade pilotaspiranten Zack (Richard Gere) åker till Paulas (Debra Winger) jobb för att hämta med sig henne och så applåderar hennes jobbarkompisar och låten Up Where We Belong spelas : )  
  Nu väntar jag på middagen, det ska bli nåt nytt idag har mamma avslöjat. Igår var det min tur att fixa middag och då blev de mina supergoda pancakes : P visst, det är ju lätt att göra pannkakor men det är tekniken man använder som gör dom extra goda och jag kan det.
Nu måste jag dra mej härifrån. Hörs senare!


image64

Richard Gere & Debra Winger


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0