thursday's about to end

Det blev lite sent ikväll eftersom jag missade bussen från Norrtälje men jag har haft en rätt nice dag ändå : )  jag var in till Solna centrum idag innan jobbet, det var ett möte om utlandsjobb där. Fick mest lite papper att läsa o så. Sen drog jag till jobbet och lunchade innan mitt pass mellan 15-18 började. Som vanligt är det mycket att göra på dagarna innan lön : /
  När jag var på väg hem så var nästan hela Stockholms Djurgårdare och AIK:are på väg till Solna för se matchen, jag mötte en stort gäng skrikande fotbollsfans och dom tog i som sjutton : S men är man glad så kan man ju inte göra annat : )
  Jag har fått se ett avsnitt av Medium så nu är jag trött o nöjd för idag. Hej så länge o god natt!



                                                                                      

image43

I'll Be There For You [Theme from Friends] 
- The Rembrandts -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0