tick tick boom

Idag har jag äntligen varit utvilad utan sovmorgon : ) det känns bra eftersom att känna sig som en sömngångare en längre tid inte är kul. Lite av min sömnrutin den senaste veckan kan ha med en viss saknad jag känner (dom som känner mej personligen vet vad jag menar). 
   Ikväll har jag som vanligt sett Var fan är mitt band och Berg flyttar in, två lite egna program : ) Magnus Uggla har har ju ett lite speciellt sätt att välja hotellrum har man t.ex. fått se dom senate veckorna. Nu ska jag och Nelly antingen se en film lr Numbers på 4:an.
See you later then!

                                                                                      

image43

Tick Tick Boom - The Hives


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0