wednesday

Vaknade imorse relativt pigg, äntligen : )  Idag åkte jag till AF för att kolla upp lite saker inför sommaren och hösten, var hemma rätt snabbt igen.
  Såklart var jag på filmhumör och kollade på en av mina favoritfilmer Little Miss Sunshine. Hela skådespelarensembeln är extremt bra! Alan Arkin, Greg Kinnear och Toni Collette är rätt etablerade skådisar men dom som gjort mest intryck med sina karaktärer är Abigail Breslin, Paul Dano och Steve Carell
  Har även kollat in Morgonsoffan och ikväll fick Benjamins test av Segway högsta poäng : P han e ju för go'! Och på söndag är det dags igen för Björn gustafsson i Parlamentet, han och Pia Johansson står för blåa sidan och Johan Glans och Per Andersson för röda sidan. Lite att se fram emot i helgen : )
  Nu ska jag äta lite kvällsmat och så småningom natta... God natt o hörs imorrn!


image69
Scen ur Little Miss Sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0