down on me

Dagen har varit så gott som okej, men jag har upptäckt nu på kvällen att jag har ont på höger sida om nacken. Antagligen har jag sovit knasigt : / well, jag får försöka klara de ändå.  
   Ikväll har jag läst lite ur Expressens bilaga om John Belushi (1949-1982) och hur hans liv slutade. Även han hamnade bland droger, sprit och fel människor. Han hade talang som komiker och gjorde tillsammans med Dan Aykroyd duon i filmen Blues Brothers. Många andra i samma bransch har gått bort för tidigt men livstilen då gjorde dom till ikoner, som sagt.

                                                                     
                                                                         


Nu ska jag lämna datan en stund för lite fika : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0