thursday

Den här veckan har jag gått igenom lite gamla foton och sånt och efter det blivit en början på släktforskning : ) som jag redan märkt inte är så lätt. Men jag kan ha hittat lite mer som kan stämma överrens med det jag vet sen tidigare men jag får jobba på de lite till. Kanske längre fram att det dyker upp nån skojig ättling ^^
   Planerna inför kvällen blir att kolla in prisutdelningen av Polar Music Prize som i år gick till Pink Floyd och Renée Fleming, jag har nog mer koll på Pink Floyds musik än Fleming som sysslar med opera  : ) men båda är rätt kända inom sin musikgenre. Men nu blir det kvällsmat för mej, so long!


                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0