we going back to another time

Gårdagen var riktigt kul med kräftskiva hos Lollo : )  det började med en liten introduktion hur man ska äta kräftorna, det gick sisådär med dom första kräftorna men sen gick det lysande. Det riktigt gott oxå : P man blev även bjuden på räkor och lite annat gott tilltugg. Och till chokladkakan som efterrätt snackde vi lite gamla skolminnen. Och runt klockan 2 var jag hemma och kände rejält för att sova.
   Idag har jag varit till Finstas Medeltidshelg, det var bland annat marknad och tornerspel. Det är mycket folk där varje år och fler kommer dit och säljer handarbeten. Sen har även Finsta anknytning till helgonet Birgitta och det får folk att åka dit.

Nu ska jag fika lite och sen tror jag att det blir att se nya serien Ashes to ashes på SVT1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0