"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."

Just nu kan man säga att jag räknar dagarna tills min sommarperiod är över, jag har idag mesta dels suttit och tänkt på The Dark Knight och vill se den igen och igen...men det blir att vänta ett tag. Den här filmen blev helt otrolig med Ledger och Bale! 
  Det har varit en helt okej dag annars, nu har några av dom ordinare kommit tillbaka från semestern så det inte blir kaos och kalabalik där ^^ men det har ju blivit rätt kallare nu och nästan lite som höst men ja hoppas på lite sommar till : )  
Nu ska jag som vanligt fixa matlåda och sånt där till imorrn, sen sova men höres kanske senare...


The Joker:
I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0