14 februari 2008

Idag har jag varit hemma hela daaagen : P  jag har spenderat större delen av Alla hjärtans dag med min katt Nelly och mamsen. Vi fikade på kvällen, vilket va riktigt trevligt : )  istället för att köpa massor av saker som kanske känns överflödiga. Sen gav jag oxå min bästis Lollo ett egetdesignat kort : )  kreativiteten é på G tror jag.
    Apropå egendesign..! Jag nämnde tidigare i bloggen att jag ville ha ett smyckesskrin, men nu har jag hittat en annan problemlösning. Jag har ett skåp som jag gjorde i 5:an eller 6:an som är ursnyggt, och då tänkte jag bara förgylla den med en snygg färg och fixa insidan med nåt tyg. Sen har jag ett smyckesskrin och jag sparar 350 kr!
   Nu ska jag snart natta och försöka ta mej upp i normal tid imorgon : D


Bye bye / Milea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0