4 februari 2008

Det har nog gått en vecka sen jag senast bloggade...rätt skönt att hitta på lite annat. Jag har letat efter ett till jobb, för det räcker inte med timvikariejobbet bara. Men idag så ringde dom och bad mej jobba mellan kl. 8 och 18 imorrn - vilket jag inte säger nej till : )  Jag jobbar ju vanligtvis på Solna Strand men imorrn blir det ett annat postställe i Solna.
Sen blev jag intervjuvad idag, för jag fyller ju 20 år på tisdag : P det blev mycket frågor om fotografering, musik och framtiden...men det var en kul grej iaf.

Och under förra veckan såg jag massor med avsnitt av ALIAS - men den serien är ju så jäkla bra - eftersom jag var så smart o köpte alla säsonger så kan jag plocka fram ett avsnitt när jag vill o glo på : D
JJ Abrams (skaparen ALIAS) har även gjort Felicity, LOST och What About Brian - och nog är han ett geni på att göra bra serier *hehe*
Det var mellan åren 2001-2006 som ALIAS visades och blev en publiksuccé i både hemlandet och i Sverige, huvudrollerna gjordes av många stora namn bl.a. Jennifer Garner, Michael Vartan, Victor Garber och Ron Rifkin.
Även gästlistan toppades av många höjdare - Isabella Rosselini, Lena Olin, Quentin Tarantino, Roger Moore, Faye Dunaway, Ethan Hawke, Djimon Hounsou m.fl.

/ Milea : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0