A Happy Day!

Fick min nya fina bokhylla levererad idag : )  den är 202x80 cm och passar skitbra i mitt rum. Jag och Lollo slog våra kloka huvuden ihop och monterade upp den : P
   IKEA har verkligen en snygg enkelhet i sina varor, jag har planer på att åka dit snart igen. Vi var klara runt 20:30 och då drog Lollo hem för att käka middag (bättre sent än aldrig) och jag slog mig ner vid LOST, som fortfarande är lika skumt. Vad jag hört så ska det bli en till säsong efter denna pågående/4:e - men de återstår att se vad JJ Abrams (skaparen till LOST, alltså) har i tankarna : D 
   Nu är jag hyfsat trött och ska nog tänka på refrängen, inatt vill jag helst få sova utan att vakna 5 ggr under gårdagens natt.

Natti natti snart... see you!



image26
Billy-bokhyllan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0