Me and KatZ : )

Idag vaknade jag efter en stormnatt, jag tror hela Norrtälje kommun kände och hörde stormen. Jag vaknade vid 4 eller 5 i morse och trodde att väggarna skulle braka in, fy fan vilket oväder!
   Sen när jag vaknade vid kl 10 så var de hur toppenväder som helst och det var ett ombyte som hette duga, men även bra för idag skulle jag träffa Kattis/KatZ och fika : )
Vi drog till Tullen och satt där i säkert 2 timmar och snackade om lite av varje, bl.a. olika skolminnen vi hade bakom oss och yrken. Kattis är en av dom bästa jag lärt känna genom estet och gymnasietiden.
Vi hann med en stund hemma hos Kattis då hon visade mej skolkort från tidiga skolår, och jag kan känna igen känslan hur man ser på dom bilderna nu : P 
    Efter kl 18 var jag på väg hemåt för att äta middag, ta det lugnt och kolla på Let's Dance, där det var filmtema ^ ^ och jag som är helt tokig i filmmusik! Yes, it's been a good day...again ; P   

Det bli nog nån film snart, eller nåt annat. Är lite trött men de kan nog vänta en stund.

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0