Me and Lollo : )

Nu är jag rätt trött och kanske vill sova, har hängt på IKEA hela dagen och det var mycket folk och trötta/skrikande småbarn : P  jag och Lollo var framme vid tolv och tog då bara en runda för att "kolla läget".
   Jag velade lite fram o tillbaka om vad jag skulle köpa, kollade efter en nice tavla/bild men hittade inget av mitt intresse : /  det blev istället en golvlampa, sovkudde, tidningssamlare och ett underlägg till kattens matskålar. Lollo fick tag på en dokumenthållare, sovkudde och värmeljus. Varken någon av oss fick betala mycket : )  det där varuhuset är en guldgruva ibland ^ ^
   Sen drog vi hem, för IKEA's luft är lite jobbig. Man blir trött och får ont i huvudet, visst det finns ju käk där oxå men det hjälper inte helt o hållet. Jag är väl vaken ett par timmar till...

Ska visa mina nya nu saker förstås


    



Nu ska jag glo på American Idol iaf, ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0