my birthday part 3

Nu har gästerna åkt hem och vi håller på att fixa disken och jag tar reda på presenterna, det jag fick av mammas kusin och hans fru blev jag riktigt glad för - det var en inramad tavla med olika urklipp med mej : P  från att jag var 1-2 år tills nu när jag är 20. Så jag är verkligen nöjd med min dag : )
   Kvällens så kallade meny bestod av smörgåstårta med skaldjur och efterrätt med tårta, de var delvis mammas förtjänst att maten blev bra (fast smörgåstårtan gjorde inte mamma utan vi beställde den från en affär - vilka e grymma på just det). 
   Ska visa foton på några av presenterna imorrn... nu ska jag ta de lugnt o sen natta, för imorrn blir de med stor sannolikhet ett joggingpass innan lunch.

Tack för uppvaktningen från vänner o bekanta - ni e toppen!

M
     

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas din födelsedag var underbar! :D Så du har böbrjat jogga nu med? :D Apbra! kram

2008-02-13 @ 13:32:28
URL: http://sabinekaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0