saturday noon

Hejsan! Idag vaknade jag och insåg att gårdagens väder inte va en dröm : D  sol och över 10 grader varmt, underbart igen! Jag tog mig in till Norrtälje idag oxå, för att köpa ett par "normala" ramar.
   Ni vet såna där ramar i träimitation eller plast är helt värdelösa (iaf tycker jag det) för dom bucklar till sig  på väggen vilket inte e så snyggt : /  Jag hittade däremot en skitbra ram på Åhléns - bara en glasskiva med metallhäften - enkelhet är bäst!
Sen skulle jag åkt hem...men... jag skulle såklart bara gå och kolla inne på H&M och Lindex. Det blev att jag handlade där med, några impulsköp tror jag : P  ett röd-flätat, brett skärp (Lindex), en turkos top och en mörkaprikos top (H&M). Fast nog vad det fynd trots allt, inga jobbiga priser ^ ^

Nu ska jag dra mig mot köket för att fixa nåt till Melodigrejset som börjar kl 20, och ikväll får jag med säkerhet några skratt av Björn Gustavsson ; D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0