tjejmiddag och melodifestivalen

Igår  var det dags att fira mej igen : )  fast nu var det kompisarna som var här. Jag hade fixat en middag åt dom till kl 18, en tre-rätters faktiskt: förrätten var en sorts minibaguette med räkor på, varmrätten pasta med pestosås m.m. och efteråt tårta : P 
   Det var en väldigt kul kväll och vi blev först trötta vid 02:30 på natten, somnade rätt fort iaf sen.
Vi kollade såklart på Melodifestivalen och jag trodde de var nåt sorts anti-Melodifestivalen när dom tog in numret med Andra generationen och deras låt Kebabpizza Slivovitza (???) Nä, musiken i de där sammanhanget är sällan riktigt bra, dock gillade jag bröderna Rongedal och deras låt!

Men snart ska jag nog natta, för mitt ben har nästan strejkat idag så jag hoppas de blir bättre fason imorrn : D

See you / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0