twenty years and happy

I morse tog jag sovmorgon, för mitt nya täcke är fluffigt nice : )  anledningen till nytt täcke (som jag fick igår) är att den nya sängen har större mått, vilket medför att lakan, påslakan m.m. behöver större mått. Och nästa vecka kommer nog min bokhylla finna på plats i rummet - äntligen!
   Men efter lunch drog jag först ut på promenix med mamma till Finsta, där stanna vi och åt varsin semla (1:a gången för i år) och gick sen hem. Efter det drog jag ut och sprang lite och mådde prima efteråt : P 

Tänkte visa lite av det jag fick igår...

image21

image22

image23

fick även ett stort badlakan, smycken, pengar m.m.
Det var en jättekul kväll helt enkelt  : )

/  Milea




    

Kommentarer
Postat av: Sabine

Fan va snygga skor!! I lööööööööööööv!! ha en underbar alla hjärtans daaaaag! puss puss

2008-02-14 @ 20:31:03
URL: http://sabinekaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0