workday and music

Idag har jag fått jobba på ett "nytt" ställe i Solna, min hemmastation är Strand men idag drog jag iväg till Frösunda och hjälpte dom lite. Jag började dagen pigg (faktiskt) ca. klockan 05:00 med frukost, den här årstiden är inte direkt nåt att ropa jippie till när man ska sticka tidigt på morgonen men sånt e livet : ) 
Det blev att jobba mellan 07-18 idag (dubbelt så mycket som vanliga dagar på jobbet för mej) och det hade inte jag räknat med. För vid lunchtid var mina ögon riktigt trötta och jag hoppades på att få åka hem snart - men då va det 4 lr 5 timmar kvar av dagen ; D  men jag överlevde eftersom jag skriver det här *hihi* och nu är det natti natti för mej, hörs imorrn!




Tänkte även tipsa om en låt jag gillar med Bob Dylan
"Shelter from the Storm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0