Grammisgala och att flytta

I onsdagskväll var jag faktiskt rätt nöjd efter grammisgalan, rätt person fick sina välförtjänta grammisar
- såklart Salem Al Fakir.  Det kanske inte är just min musik men några låtar har jag fastnat för och det började med feelgood-låten Good Song : ) 
Sen har jag på senaste tiden gått i flyttankar, men för att man ska kunna flytta måste man först och främst veta vart man vill/kan flytta och först då kan man leta efter lägenheter...
Och när det gäller beslut i vissa sammanhang, kan jag tycka att det är lite knepigt. Ett till ställe jag gillar, förutom hemstaden, är Solna. Kanske för att jag jobbat där sen juni 2007 och lärt känna stället lite grann : )  och så skulle jag slippa drygt 1,5 timmes resa till och från jobbet.
Men sen vet jag ju inte vart jag ska plugga vidare :S så det gäller att hitta sakerna i rätt ordning : P

image9
Vinnare till 4 grammisar för sitt musikår 2007!

 

Sov gott /  Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0