mörk choklad är bra choklad *hihi*

Det har faktiskt gått bra idag, jag vaknade för första gången den här veckan utvilad : ) sen bar de av till frisören och fixa till håret, eftersom de var löning idag fick jag lite användning av den : P
Sen mötte jag Kattis och vi gick hem till henne och fikade, under tiden pratade vi mycket om Heath Ledger som gått bort under vekan. Sedan vi kollade på hennes och Emelie's klockrena projektfilm från 3:an : D  och alla som haft slutprojekt på gymnasiet vet vad jag snackar om cirka 9 månaders blod, svett o tårar.
Nu ska jag fortsätta kolla på Jerry Maguire (med bl.a. Tom Cruise och Renée Zellweger) på SVT1 och äta mörk 70% choklad, det gör jag visserligen varje helg men mörk choklad är bra choklad  *hihi*  tänk på de' ni! 

PS. Thanx Kattis för en toppen eftermiddag : )

/ Millan


Kommentarer
Postat av: KatZ

tack själv :)

2008-01-26 @ 18:06:04
URL: http://katarinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0