"Och dom nominerade är..."

Så var ännu en gala avklarad...Idrottsgalan. Januari måste vara galornas månad: Grammisgalan, Idrottsgalan, Guldbaggegalan och Rockbjörnen. Faktiskt är det rätt skoj med galorna, hittills har några av mina favoriter fått sina förtjänade priser - Salem Al Fakir och Zlatan Ibrahimovic - och det blev att rösta på dom i vardera gala förstås : )
Jag har aldrig varit på just en sån gala, men man har vunnit priser ändå. Det jag minns mest är stipendiet i 9:an, jag satt kvar kanske 15 sekunder innan jag fattade att jag skulle gå fram och hämta det. Men det var kul att just jag blev vald till det : ) 
Näpp, nu blir det att natta *gäsp* så ska jag upp och dra ut på en promenix imorrn : P

image12
 
Zlatan - dubbel pristagare!!!
Källa: aftobladet.se
 

/ Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0