Önskelista

Jepps, nu har jag varit ute i friska luften fast med lite regn, men det är inte illa det : ) man ska va glad att det blir nåt väder alls trots att klimatet är på väg att dunsta. 
Har även funderat lite över vad jag kan tänkas önska mej till den stora dagen...
* Ugly Betty säsong 1 (America Ferrera är klockren och lysande skådis)
* Bokhylla Billy (Den som är Ikeas mest sålda bokhylla, faktiskt)  
* Presentkort på skor/nytt par Converse (svarta såklart *smile*)
nåt mer exakt vet jag inte men mer pengar går oxå bra så kan man ha till hands till senare : )
snart ska jag börja med middagen och idag blir det pasta, köttfärssås o sallad och resten av kvällen ska jag nog se en film. För imorrn är det jobba igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0