sunday

Det blev inte som planerat med Misantropen den här helgen, för vi ska åka med några släktingar så vi väntar tills nästa vecka. Och imorrn skulle jag börjat jobba men det blir att vänta några dagar för att se vad dom bestämmer - om strejken ska fortsätta eller inte... Under dagen har jag suttit och tecknat lite på ett av mina nya "verk" och som det känns nu så går det rätt bra : ) har en liten bit kvar. Och ofta tar det några dagar/en vecka för att få den klar istället stressa ihop den på en timme.
Ännu lär det inte bli sova för mig så jag får väl hitta nån sysslesättning, kanske ska jag leta upp en film jag inte sett på ett tag. See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0