Mamma Mia!

Snart, snart måste jag natta men såklart har jag inte hunnit fixa min matlåda till imorrn : S och inte hunnit hitta mina jobbkläder heller...det får helt enkelt bli ett kort inlägg.
  Vad som hänt tidigare i helgen, jag var hemma igår och tog det lugnt efter jobbveckan. Det var mycket och göra eftersom jag hade hand om butiken i princip själv men jag överlevde ^^
  
Och ikväll var jag och mamma på bio och såg Mamma Mia, och den var ruskigt bra och ska ni se den gör det för sjutton på bio. Musikdelarna får sin rätt där. Och jag läste en intervju med Stellan Skarsgård om filmen där han hade sagt att det var faktiskt han, Colin Firth och Pierce Brosnan som var filmens "bimbos" : D det lät lite konstig men Stellan är ju en kul typ iaf.
Nu måste jag lämna datan och fixa maten till imorrn, good night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0