monday

Under den senaste veckans jobb har jag knappt hunnit eller orkat skriva nåt, det händer inga enorma saker på jobbet mer än post och lite annat knas : P men ikväll tänkte jag iaf ta mej lite tid.
  Och i fredags så åkte jag till Norrtälje för att kolla in Misantropen. Det var även i år en skojig och bra pjäs så alla skådespelare på scenen gjorde de toppen : ) resten av helgen blev mest att vila upp sig och kolla in filmen The Wedding Singer (den är ju så nice^^) med Drew Barrymore och Adam Sandler som gulligt par. De är lite svårt att tänka sig att det gått 10 år sen den filmen hade biopremiär (!)
Nu ska jag ta mej lite kaffe och ta det lugnt, bye bye...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0