good night

Från och med idag tisdag så har bussarna börjat strejka i Stockholms län, japp : / det är trist men det är bara att acceptera. Jag har fortfarande semester ett tag till så jag får se hur det går. Idag har jag iaf vart in till Norrtälje och köpt saker som kan behövas nu när man inte kan handla närsom helst. 
  Efter det blev det lite fixat i rummet, slänga gamla tidningar och kataloger som bara tar plats, och jag kommer nog fortsätta imorrn eftersom jag ändå börjat : ) det kan faktiskt va kul om man är på sånt humör.
Nu funderar jag på att sova snart, jag har hållt mej hyfsat sysselsatt idag så inte kommer jag ha sömnproblem inatt. Good night! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0