i think it's time for good night

Idag har jag mest tagit det lugnt då det varit riktigt varmt, och det kommer fortsätta nästa vecka har jag hört, jag ska jobba måndag-torsdag så jag kommer förhoppningsvis ha det svalt på jobbet : ) 
  Jag har spenderat den mesta tiden vid datan/tv idag och kollat på en musik-DVD med The Doors (lånad av Kattis) och nu ikväll såg jag sista avsnittet av Parlamentet för säsongen *snyft* men till hösten är dom tillbaka ; P sen varit ute på en joggingtur och sen duschat, det kommer inte bli svårt att sova snart.
  För mig har jag inte haft såhär roligt på länge som under denna helg : ) och det har jag haft med några riktigt bra kompisar, ni vet vilka ni är : ) 
Nu blir det god natt för mej.


image42



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0