12 mars 2008

Idag har jag sovit ut efter 2 dagar med fullt upp, jobbade eftermiddag båda dagarna (hellre jobbar jag förmiddag men då får man visserligen gå kl 5 men det är inte hela världen). Och nu längtar jag nog till sommaren då jag får jobba där varje dag : )
  
Igår när jag kom hem hade jag fått en avi om ett rek-brev, vilket jag tyckte var skumt. För det får man ju inte varje dag direkt, så jag drog till Norrtälje för att hämta ut det, det visade sej vara det jag gissat. De som inte är haj på rek-brev, så skickas det om man vill att innehållet ska vara säkert transporterat osv. och det går inte med den vanliga posten såklart. 
   Snart är de käk så jag hör av mej senare.


PS. Kom på att nu är jag 20 år och 1 månad ; D

Kommentarer
Postat av: KatZ

kollade kulturhusets öppetider och på lördag har de öppet från 11-17 :)vi kan prata mer om det på fredag typ!

2008-03-13 @ 17:13:30
URL: http://katarinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0