26 mars

Vaknade idag redo att åka till jobbet, men dom ringde lagom innan jag skulle åka och berätta att dom skulle flytta jobbtiden. Jag fick va hemma och glad är jag för det : ) de blåste ju som tusan! Istället tog jag de lugnt och gick igenom garderoben, sen en tid tillbaka har min garderob verkligen fått sitt lyft och ser rätt bra ut. De kan behövas liite nytt inför sommarn, känner jag.
   Senare på kvällen ringde jag Kattis och bestämde när vi ska mötas imorrn och sen åka hem till mej. Vi pratade oxå om Parlamentet från i måndags och vi båda tyckte de var kul att få se honom igen : P 
Nu hinner jag inte mer än så här, måste sova snart.

Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0