saturday nigth

Den senaste veckan har jag tänkt lite inför sommaren, bl.a. kan jag vara ganska säker på att få jobba minst 6 veckor heltid då. Och det kan bli att jag flyttar till Solna över sommaren för att slippa dagspendla - men det är än så länge bara på planeringsstadiet : )
   Idag har jag vart till Norrtälje för att fixa nåt gott till kvällen, de blev vindruvor och mörk 70% choklad : P jag pallar inte vanligt godis, så det här är bäst för mej ; D och ikväll tittade jag till Andra chansen men ikväll var inte goa Björn med så det höll inte samma mått.
   Nu blir de en bra film i några timmar till, kanske nåt jag inte sett på ganska länge...eller ja det blir nåt iaf.


See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0