"Arsenic and Old Laces"

Idag har jag haft det riktigt bra : ) klockan 10 imorse åkte jag och mamma till Stockholm för att se en eftermiddagspjäs på Stadsteatern, Arsenik och gamla spetsar. Vi var där lite tidigare än planerat så vi tog en tur på stan o fikade och klockan 13 var det dags! Det började med att Kjell Bergqvist kom in och frågade om publiken ville sitta kvar en stund efter pjäsen och vara statister till en scen ur en kommande film med honom, och det sa vi inte nej till : P 
  Pjäsen stämde överrens med mina förväntningar och lite till, och det är en pjäs värd att gå o kolla in. Den spelas till och med mitten av oktober i år. Jag var hemma runt 18.30 och då blev det att fixa middag fort för jag va rejält hungrig : S efter det har jag sett Parlamentet och de räcker för ikväll.
  Nu börjar jag känna mej sömnig så det blir god natt nu. Hörs imorrn!


image97
Cecilia Frode och Kjell Bergqvist ur serien Mäklarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0