friday's news

Var in till Nortälje idag några timmar för att få tag på mörk 70% choklad : P men det blev även två andra saker...filmer. Hollywoodland, som jag än inte sett men även min favoritskådis Adrien Brody har en roll : ) sen blev det även Zodiac, den har jag ju visserligen sett men där är det oxå bra skådisar med
- det fick bli så iaf : ) 
  Sitter vid datorn en stund till men det känns som om jag är på nåt sorts städhumör, rummet börjar gå mej på nerverna : S och när man väl får sånt där städhumör så är det lika bra att få det gjort. 
  Hörs senare!

                                                                               



  
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0