god natt

Idag har jag umgått med Lollo nästan hela dagen : ) först fixade vi popcorn till en film vi hyrt. Sen åkte vi hem till Lollo där vi med några till skulle fira hennes bror som fyllt år. Vi fick kycklingstek med klyftpotatis o sallad, riktigt riktigt gott : P sen satt jag o Lollo och snacka lite om den närmsta tiden, båda har lite av planer inför dom kommande åren tror vi. Men helt bestämd är jag nog inte : /
  Nu ska jag snart natta för imorrn ska jag åka till Sthlm runt kl 10, ska till stadsteatern med mamma o se en pjäs : ) vilket ska bli kul! Några skådisar som medverkar är Kjell Bergqvist, Vanna Rosenberg, Yvonne Lombard och Meta Velander.
Ha det bra och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0