it feels like a winter's day

Idag har jag varit mer sysselsatt än vanligt : ) Började med att åka till Norrtälje och handla lite med mamma, sen kl 12 blev det fika med Emelie o Kattis på Hörnan. Jag hade inte träffat Emelie senn innan jul så det var kul att träffas igen : ) vi tre småpratade lite om den senaste tiden och vad som ev. kommer hända... Efteråt tog vi en runda på stan i det lite småkalla vädret, men vid kl 15 åkte jag hemåt för att fixa lite inför jobbet imorrn : / 
  Det kommer bli en rätt lång dag så det är inte nåt jag helt ser fram emot men men. Tidigare ikväll träffade jag Lollo en stund och sen hem för att kolla Spårlöst och Medium.
  Nu är jag rätt trött *gäsp* så det får bli god natt! Hörs! 


image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0