rain and shine

Hela dagen har jag städat och jag kommer nog fortsätta en stund till eftersom jag ändå är igång, men jag är ganska trött efter allt spring fram o tillbaks : /  Nelly blev såklart vettskrämd av dammsugaren och gömde sig under soffan hela eftermiddagen. 
  Och igår va jag och några till på teater uppe vid Roden, avgångsklassen på estet hade fixat en ny tolkning av Hamlet. Både musiken med Queen under pjäsens gång och Carl-Petters Hamlet var riktigt bra. Fick även chans att heja på teater-Stefan, även om jag inte gick teater så har han lika bra kontakt med alla esteter : ) 
När jag skulle cykla hem från bussen var det världens dimma, men det hade som tur inte blivit helt mörkt så jag åkte inte i diket lr så : P
Nu ska jag hämta lite kaffe, hör sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0