tuesday

Det har inte blivit mycket skrivet här den senaste dagarna men jag hade iaf en trevlig helg med några kompisar, som jag bjöd på tacos m.m. Och det var nog det dåligaste temat från Idol i fredags och nog tappar man orken ibland att kolla på det : / 
   Det som är "höjdpunkten" för den här veckan är presidentvalet i USA och inatt/imorrn får man nog reda på hur det gått (men vad jag hört så är inte valet officiellt över). Kanske kommer jag titta på nån av valvakorna men de återstår o se hur pigg jag är : )  Tidigare idag åkte jag in till Norrtälje och köpte lite färg o penslar till mina kommande tavlor, för av nån anledning tänker jag börja med oljemåleri igen ^^
Det va från början inte planerat att använda olja men jag insåg att med nåt annat alternativ skulle tavlan inte bli som jag tänkt mej eller bra utseendemässigt.

Nu ska jag fixa mej lite kaffe, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0