sunday

Under helgen har jag varit hemma mest och kommit igång med nya tavlan, det blev en jättebra skiss och nu ska färgen bli rätt hoppas jag ^^ sen blev jag klar med boken om Grace från Jefferson Airplane. Det var en intressant bok om hennes tid som sångerska under 30 år men som nu sadlat om till konstnär. Så nu väntar nästa bok och det blir nog en gammal "klassiker". 
Helgens film fick bli Blow som visades på 6:an, och är abslout en av Johnny Depp's toppenfilmer. Absolut! Verklighetsbaserad historia om George Jung som var kokainsmugglare i Kalifornien på 1970-talet.
   Nästa vecka ska jag försöka åka in till Sthlm om inte vädret blir föör tråkigt, kanske hittar man nån julklapp? Och säkert blir det något mer att hitta på.
 


Johnny Depp som George Jung


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0