sunday

Igår tänkte jag att jag skulle ge långfilmen Maffiabröder på 6:an en chans, vilket inte va en dum idé. För att vara en verklighetsbaserad story om maffian så är det den här och Donnie Brasco de jag föredrar mest. I Maffiabröder är huvudpersonen Henry Hill som spelas av Ray Liotta (även han är en bra skådis) om sin uppväxt inom maffian.
  Idag har jag inte gjort så mycket än att va inomhus i värmen : )  och senare ikväll blir det kolla in Parlamentet och en ny brittisk serie på SVT1. Den heter Jekyll och är en nutidsversion av R. L. Stevensons bok Dr. Jekyll & Mr. Hyde, jag har bra erfarenhet av brittiska serier så jag missar inte den här : P
Nu blir det en paus från datorn, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0