good night

Tidigare idag fick det bli lite koll efter julklappar till min önskelista, och även till familj o kompisar. Kanske har jag hittat nåt men det är ju kan ja såklat inte berätta ^^ men jag hoppas iaf på få ett presentkort nånstans där jag köpa Ashes to Ashes om inte mamma får tag på den. Sista delen var i söndags så den borde ha DVD-release snart : )
  För en stund sen tittade jag på första delen av dokumentärserien Rosenberg: Amerikas val, den handlar om USA och samhället inför presidentvalet. Ett viktigt och avgörande val, och jag hoppas att det blir vinst för Obama.

Snart blir det sova för mej så jag hinner upp och åka till Ntj imorrn. Go natt!






  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0