a day in the life

Idag har jag och Lollo varit i Stockholm hela dagen och jag känner mej småtrött. Vi åkte först till en högskola som jag eventuellt vill söka till i framtiden och fick info om hur man söker osv. och sen åkte vi in till centrala Sthlm och letade upp ett matställe. Sen gick vi runt i lite butiker men när jag inte hittade det jag letade efter, en stor bok om The Beatles, så drog vi hemåt. Och vi hade haft de jättetrevligt : )
Det var även ganska kallt så det var skönt att få åka hem och värma upp sig, men när vi var o handlade på Flygis så hittade jag boken : )  så nu är min helg räddad.
Ikväll blir det lite film eller tv...trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0