things we lost in the fire

Gårdagen tillbringade jag med Lollo : )  jag fick lite hjälp med att tona håret, vi fikade och såg Walk The Line. Det är en film som vi båda två gillar mycket! Sen när håret var torkat så var jag nöjd med resultatet, ljus kastanjebrun.
  Senare på kvällen var jag väldigt trött men jag hade bestämt att se filmen Things We Lost In The Fire (med bl.a. Halle Berry, Benicio Del Toro, David Duchovny) och under och efter filmen var jag helt amazed på nåt sätt. Och jag gjorde av med några deciliter tårar. Se den, du kommer inte ångra dig!
Vad jag ska göra resten av dagen/eftermiddagen är inte bestämt men ha en trevlig fortsättning på dan' !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0