tuesday

Det har varit ett litet uppehåll från bloggen med lite studentfirande då Linda tog studenten och är nu fri från skolan ett tag : )  och äntligen, har vi fått väder som liknar sommarn vilket har gjort att jag tillbringat de senaste dagarna på terassen och tagit det lugnt.
Fast igår var jag lite klantig, och kanske ska jag skylla på värmen, för när jag satt på terassen och skulle in och hämta en sak så hade jag bytt glasögonen mot solisarna och det resulterade i att jag missade ett stolsben och slog i foten *ajaj* men det värsta gick över under natten - så den här dagen har gått lite bättre : )  
Nu ska jag gå och fixa mej nåt kallt att dricka, bye bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0