en dag med white trash

Under gårdagen firade jag och ett gäng andra vår kompis Kattis som fyller 21 år! Hon hade fixat ett tema för festen, white trash, alla hade på nåt sätt fixat till sig med en anknytning till white trash, det  var jättekul att se och som alltid har man roligt när man umgås med Kattis : )  Vi var hemma hos Kattis ett tag men några timmar senare drog iväg till Teatern.
När vi gick hemåt var det rena dagsljuset och jag stannade över natten hos Kattis. Idag var det lika varmt som igår och man kände sig lite seg men det är lugnt.
Nu har jag målat lite på min tavla och om jag orkar så fortsätter jag en liten stund till men sen blir det iaf sova *gäsp*
Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0