a flashback of the 60's




Igår gjorde jag ett besök hos Blodbussen som skickat kallelsen lite tidigare en beräknat men anledningen var att det var brist på bl. a. den blodgruppen jag har. Det tog cirka 30 minuter men det är det värt!
Efter det blev det fika och julklappsbyte med Kattis :) jag gav henne en top med ett hemmagjort tryck och motivet var ju såklart favoriterna Ramones. Och av Kattis fick jag en jättesnygg väska med feelings från 60-talet.
Väskor kan man nog inte ha för många av, tack så mycket :)

Senare på kvällen så hade jag turen att bussen gick i tid men när jag gått av bussen tog jag en genväg i en halvmeter snö och sen nästan bli jagad av plogbilen :D väl hemma kunde jag vila upp mej.


 


Kommentarer
Postat av: Simone

Alltså, så jäkla snygg väska! vill oxå ha!

2010-02-13 @ 16:38:21
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0