let's put a smile on that face

Helgen har varit väldigt bra och skojig tillsammans med Kattis. Vi stannade till hos henne innan vi åkte till Sthlm och när vi gick mot bussen så började de regna : / och det fortsatte i princip hela dagen... Det blev lite drivande på stan och affärer till vi blev hungriga och gick till Kungshallen. Det var såklart varmt och mycket folk där, en sak är klar att där skulle jag inte palla jobba. Och under tiden var förväntningarna på The Dark Knight stora : ) som är en av sommaren höjdpunkter på biograferna. 
  Till slut blev det dags för filmen och vi hade väntat som det vore julafton : P och i 2½ timme satt vi helt chockade av hur otroligt bra filmen var. Och Jokern (Heath Ledger), var mästerlig! Även Christian Bale gick inte av för hackor ; ) han har både utseendet och gör en bra roll. Nu blir det att vänta in nästa film och se vem eller vilka som får möt Batman...
  Vi åkte hem otroligt nöjda och inte hade vi blivit trötta heller, det blev lite mer film när vi kommit hem till Kattis, och det blev att stanna över natten då bussarna hem till mej är lite snåla med tider. 
Nu har jag varit hemma sen regn och åskskuren hamnade mitt på mej, så förhoppningsvis har jag torra kläder o skor imorrn då de blir jobba igen.
Snart måste jag dra mej till sängs, och tack ännu en gång Kattis för helgen : )
Go natt!


JOKERN
Heath Ledger (1979-2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0