have a good night

Onsdagen har varit lite regnig men trevlig ändå : ) jag åkte in till Norrtälje till lunch och mötte Kattis vid stationen. Vi började gå runt på stan ett tag tills vi drog hem till henne och vi fikade lite och pratade om släktingar o så. Sen hamna vi vid datan där vi kollade in lite om spöken : ) vissa saker såg ganska verklighetstrogna ut men men...
  Det blev lite film oxå och till dagen av ära blev det Vi hade iaf tur med vädret : D den är nog den bästa filmen om semestern som hela tiden blir fel ^^ och senare i år dyker 2:an upp på bio. Sen bar det hemåt för mej och fixa lite pancakes : P  Tyvärr har jag sovit en stund ikväll men jag ska försöka att natta snart trots det, det blir såklart lite läsa ur boken, om Jim Morrison, jag fastnat för.
Så jag tar väl och tackar för idag redan nu. Have a good night!



Katz och jag : )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0