> Me, Katz and Chaplin <

Har tillbringat större delen av dan' i Stockholm för att kolla in Chaplin-utställningen, och den var superbra!!! Den innehöll skojiga och intressanta saker om Chaplins liv o karriär. Han kommer alltid vara mästaren genom uttryck : )  Kattis och jag var nog mer än nöjda när vi va klara.
   Såklart var det extremt mycke folk på stan, som alltid på lördagar och knappt hitta vi nånstans att fika. Till slut blev det Kungshallen där vi fick vila lite (vi frös ganska mycke efter jakten på mat ^ ^). Det hände lite andra saker där: t.ex. var det nåt grejs med artister från årets melodifestival och Ola och The Poodles var några som uppträdde vid Hötorget, sen hade dom nån högljudd demonstration på Sergels torg. Men vi drog runt i butiker ett tag innan vi åkte hem. Jag hade toppen idag med Kattis : )  thanx!
  
Nu sitter jag o väntar in Melodifestivalen, jag kommer nog inte hänga vid tv:n konstant bara när Björn ska ha hand om pausen ; D
Hörs sen o då vet man vem som tagit hem finalen i Globen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0